Agencija za obalni linijski pomorski promet

 
 

[ Vijesti ]

Vijesti

13. kolovoza 2007.

OTVORENE PONUDE ZA LINIJE VALBISKA-LOPAR I ŽIRJE-ŠIBENIK



Na Javni natječaj za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na novoj državnoj trajektnoj liniji broj 338 Valbiska-Lopar, te ponovljeni natječaj za državnu brzobrodsku liniju broj 9502 Žirje-Kaprije-(Obonjan)-Šibenik, javilo se ukupno pet brodara. Njihove ponude su u ponedjeljak 13.kolovoza 2007. godine u prostorijama Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu otvorila stručna povjerenstvo na čelu s predsjednikom kap. Janesom Lakošom, šibenskim lučkim kapetanom, za liniju 9502, odnosno s predsjednikom kap. Darkom Glažarom, riječkim lučkim kapetanom, za liniju 338. Stručna povjerenstva će razmotriti prispjele ponude i s prijedlogom za izbor najbolje izvjestiti Upravno vijeće Agencije koje donosi konačnu odluku.
Za cjelogodišnju trajektnu liniju između Valbiske na otoku Krku i Lopara na otoku Rabu prispjele su ponude riječke Jadrolinije i tvrtke Split Tours d.d. iz Splita. Ta se linija uvodi po prvi puta, a treba zamijeniti dosadašnju sezonsku liniju Lopar-Baška. Njome će se uvelike poboljašti povezanost i potaknuti razvitak otoka Raba, a luka Baška, koja je neprikladna za prihvat trajekata, oslobodit će se toga prometa. Natječajem se traži trajekt kapaciteta 50 vozila i 300 putnika. Očekuje se da će linija Valbiska-Lopar, duljine 15,2 milja, biti uspostavljena već ove jeseni.
Za održavanje državne brzobrodske linije broj 9502 Žirje-Kaprije-(Obonjan)-Šibenik javila su se tri brodara: Ivante d.o.o. iz Zlarina, Top Line Istra d.o.o. iz Splita i B.I.N. Plovidba d.o.o. iz Solina. Taj se natječaj ponavlja, nakon što je Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet 11. travnja 2007. godine odlučilo poništiti prvi natječaj budući da ponuditelj IG Brodarstvo iz Rijeke nije imao zamjenski brod traženih karakteristika, brod 'Mislav' ponuditelja Ivante d.o.o. iz Zlarina nije imao svjedodžbu o sigurnosti konstrukcije i opreme dinamički podržavanog plovila (DSC), a treći brod iz ponude, 'Mediteran' brodara Jadrolinije, dobio je drugu liniju. Za održavanje linije natječajem se traži brod minimalnog kapaciteta 100 putnika i brzine od 22 čvora.