Datum: 11.10.2017.
U nazočnosti članova stručnih povjerenstava i predstavnika brodara u utorak 10. listopada 2017. godine u prostorijama Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu otvorene su ponude prispjele na natječaje za odabir brodara koji će od 1. siječnja 2018. godine obavljati prijevoz na neprofitabilnim državnim brodskim linijama. Tjedan dana ranije, u utorak 3. listopada, otvorene su prispjele ponude na natječaje za odabir brodara koji će od 1. siječnja 2018. godine obavljati prijevoz na neprofitabilnim državnim brzobrodskim linijama. Za brodske linije pristiglo je ukupno osam ponuda, a za brzobrodske njih 18.
Temeljem odluke Upravnog vijeća Agencije za obalni linijski pomorski promet raspisani su natječaji za odabir brodara koji će pružati javnu uslugu javnog obalnog linijskog pomorskog prijevoza od 1. siječnja 2018. godine na neprofitabilnim državnim brodskim linijama:
– 310 Mali Lošinj – (Unije – Srakane Vele – Susak) i obratno
– 311 Ilovik – Mrtvaška – (Mali Lošinj) i obratno
– 405 Rava – (Mala Rava – Veli Iž – Mali Iž) – Zadar i obratno
– 406 Zadar – Sali – Zaglav i obratno
– 415 Vrgada – Pakoštane – (Biograd) i obratno
– 505 (Vodice – Prvić Šepurine – Prvić Luka – Zlarin) – Šibenik i obratno
– 614 Korčula – Orebić i obratno
– 807 Suđurađ – Lopud – Koločep – Dubrovnik i obratno.
Rok za dostavu ponuda bio je 10. listopada 2017. godine.
Brodar Jadrolinija jedini je dao ponude za održavanje linija 310, 807 i 505, na natječaj za održavanje linija 405/406 ponudu je dao brodar G & V Line Iadera d.o.o. dok se za održavanje linije broj 415 javio brodar RPZ Vrgada. Jedna ponuda pristigla je i za liniju 614, i to brodara KTD Bilan d.o.o. dok su za održavanje linije 311 pristigle dvije ponude: brodara Porat Ilovik d.o.o. te tvrtke Sun sailing d.o.o.
Temeljem odluke Upravnog vijeća Agencije za obalni linijski pomorski promet raspisani su i natječaji za odabir brodara koji će pružati javnu uslugu javnog obalnog linijskog pomorskog prijevoza od 1. siječnja 2018. godine na neprofitabilnim državnim brzobrodskim linijama:
– 9141 Pula – (Unije – Susak) – Mali Lošinj – (Ilovik – Silba) – Zadar i obratno
– 9308 Mali Lošinj – (Ilovik – Susak – Unije – Martinščica) – Cres – Rijeka i obratno
– 9309 Novalja – Rab – Rijeka i obratno
– 9401 Olib – Silba – Premuda – Zadar i obratno
– 9403 Ist/Široka – (Zapuntel – Brgulje – Molat) – Zadar i obratno
– 9404 Brbinj – (Božava – Zverinac – Sestrunj – Rivanj) – Zadar i obratno
– 9405 Zadar – (Mali Iž) – Veli Iž – (Mala Rava – Rava) i obratno
– 9406 Zadar – Sali – Zaglav – (Iž Mali/Bršanj) i obratno
– 9502 Žirje – Kaprije – Šibenik i obratno
– 9601 Rogač – (Stomorska – Milna) – Split i obratno
– 9602 Vis – (Hvar – Milna) – Split i obratno
– 9603 Jelsa – Bol – Split i obratno
– 9604 Lastovo – Vela Luka – Hvar – Split i obratno
– 9608 Korčula – (Prigradica) – Hvar – Split i obratno
– 9807 (Lastovo – Korčula – Polače) – Sobra – (Šipanska Luka) – Dubrovnik i obratno.
Rok za dostavu ponuda bio je 3. listopada 2017. godine.
Brodar Jadrolinija jedini je dao ponude za održavanje linija 9309, 9403, 9602, 9603 i 9604. Na natječaj za liniju 9308 ponudu je, uz Jadroliniju, dostavio i brodar MB Kapetan Luka – Ivan Tomić t.p., koji je podnio i jedinu pristiglu ponudu za liniju 9608.
Jadrolinija se javila i na natječaj za linije 9404/9405, na koji se javio i brodar Montana line d.o.o. Brodar Miatrade d.o.o. jedini je ponuditelj na liniji 9401, dok je za liniju 9406 pristigla samo ponuda brodara G & V line Iadera d.o.o.
Za održavanje linije 9807 pristigle su dvije ponude: brodara G& V line d.o.o. te tvrtke Krilo Shipping Company d.o.o. Na liniji 9601 ponude su dali Krilo Shipping Company d.o.o. te tvrtka Catamaran line d.o.o.. Na koncu, za linije 9502 i 9141 pristigla je po jedna ponuda, i to brodara Catamaran line d.o.o..
Stručna povjerenstva će ponude pregledati, ocijeniti i zapisnički konstatirati rezultate, a rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.