Datum: 12.03.2007.
Na javni natječaj za davanje koncesija na obavljanje javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnim brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama, što ga je 16.prosinca 2006. godine raspisalo Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu javilo se osam hrvatskih brodara. Za održavanje 13 brzobrodskih i jedne klasične brodske linije oni su dostavili ukupno 39 ponuda.
U ponedjeljak 12.ožujka u 10 sati u Agenciji za obalni linijski pomorski promet započelo je otvaranje prispjelih ponuda, a taj je posao obavilo šest stručnih povjerenstava koje je imenovalo Upravno vijeće Agencije i to prema teritorijalnome principu, točnije za linije na pojedinome plovnome području – splitskom, šibenskom, zadarskom, dubrovačkom, riječkom i senjskom. Na čelu svakoga povjerenstva je lučki kapetan nadležne kapetanije, a čine ga još dva predstavnika Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka, te predstavnik Hrvatskoga registra brodova i nadležne županijske gospodarske komore. Otvaranju ponuda nazočili su predstavnici brodarskih tvrtki koje su se natjecale za pojedine linije. Stručna povjerenstva moraju u roku od 30 dana odabrati najpovoljnijega ponuđača kako bi se s njime sklopio ugovor o koncesiji.
Najviše ponuda, ukupno 12, podnijela je riječka Jadrolinija, devet je ponuda tvrtke Mia Trade d.o.o. iz Zadra, sedam tvrtke UTO ‘Kapetan Luka’ iz Splita, a pet tvrtke Split Tours d.o.o.. Na tri linije natjecala se dubrovačka tvrtka G & V Line d.o.o., dok su po jednu ponudu podnijele tvrtke Ivante d.o.o. iz Šibenika, TUO ‘Mankul’ iz Zadra, te I.G. Brodarstvo iz Rijeke. Šest brodara i sada održava državne brzobrodske linije, a po prvi se javljaju tvrtke ‘Mankul’ i I.G. Brodarstvo.
Brodari su najviše zanimanja pokazali za linije Jelsa-Bol-Split, Lastovo-Vela Luka-Split i Mali Lošinj-Cres-Rijeka za koje su stigle po četiri ponude. Najviše je pak linija sa po tri ponude: Žirje-Kaprije-Šibenik, Olib-Premuda-Silba-Zadar, Ist-Molat-Zadar, Žverinac-Božava-Sestrunj-Rivanj-Zadar, Zadar-Sali-Zaglav, Rava-Iž-Zadar i Novalja-Rab-Rijeka. Po dvije ponude stigle su za linije Korčula-Prigradica-Hvar-Split i Vis-Split, a samo se po jedan potencijalni koncesionar javio za održavanje linija Dubrovnik-Šipanska luka-Sobra i Split-Rogač.