Datum: 10.09.2008.
Poslije točno 16 godina plovidbe na trajektnoj liniji između Žigljena i Prizne iz flote najvećega hrvatskog putničkog brodara odlazi trajekt ‘Žigljen’. Upravo je između Jadrolinije i zagrebačke tvrtke Vijadukt d.d. postignut dogovor o prodaji toga broda koji će građevinarima idućih godina služiti pri izgradnji novoga Pelješkoga mosta.
Trajekt ‘Žigljen’ može ukrcati 44 automobila i 200 putnika, no za graditelje je njegova osnovna prednost što ima veliku otvorenu palubu dugu 54 i široku gotovo 9 metara.
Brod je izgrađen 1971. u švedskom brodogradilištu Asiverken A/B u Amalu pod imenom ‘Färja 62/287’, a Jadrolinija ga je kupila 1992. za održavanje linije Prizna-Žigljen koja je u vrijeme Domovinskoga rata bila jedna od najprometnijih na Jadranu. Uvođenjem trajekata velikog kapaciteta na toj vezi između kopna i otoka Paga ‘Žigljen’ se našao na popisu brodova koje je Jadrolinija odlučila prodati.