Natrag

Datum: 04.07.2007.

‘BIŠOVO’ NA LINIJI PULA-ZADAR

Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet prihvatilo je prijedlog Stručnoga povjerenstva da se ponuda tvrtke Split Tours d.d. iz Splita odabere kao najpovoljnija od dviju prispjelih na javni natječaj za davanje koncesije za obavljanje javnoga prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnoj brzobrodskoj liniji 9141 Pula – Unije- Mali Lošinj- Ilovik – Zadar.

Na natječaj su prispjele ponude Split Tours d.d. s brodom ‘Bišovo’ i tvrtke U.T.O. Kapetan Luka iz Krila Jesenica s brodom ‘Krilo’. Ponude je u ponedjeljak 26. lipnja 2007. godine u prostorijama Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu otvorilo Stručno povjerenstvo na čelu s predsjednikom kap. Josipom Lazarićem, pulskim lučkim kapetanom. Nakon razmatranja ponuda, sukladno Uredbi Vlade RH o uvjetima i postupku davanja koncesije, Stručno povjerenstvo je o svome prijedlogu izvjestilo Upravno vijeće Agencije.

Uspostavom linije 9141 obnovit će se pomorske veze Istre, Kvarnera i Dalmacije, što su tražili i putnici i gospodarstvenici i predstavnici vlasti triju županija – Istarske, Primorsko-goranske i Zadarske, još od 2005. godine kada je tu liniju prestao održavati feribot ‘Marina’ Lošinjske plovidbe. Ta linija nije bila predviđena Odlukom o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu od 7. prosinca 2006. godine, pa je Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka, dopunila 5.svibnja 2007. svoju raniju odluku.

Linija je sezonskoga karaktera, a održavat će se četiri mjeseca godišnje. No, u ovoj godini brzi brod će između Pule, Maloga Lošinja i Zadra, ploviti mnogo kraće zbog provedbe javnoga natječaja. U predsezoni i posezoni predviđena su dva povratna putovanja tjedno, a u visokoj sezoni pet povratnih putovanja. U predsezoni i posezoni brod će na svakome putovanju ticati luke Unije i Ilovik, a u visokoj sezoni će biti tri ticanja Unija i dva ticanja Ilovika tjedno. Natječaj omogućuje budućem koncesionaru da u dva dana, kada ne održava liniju, plovi na međunarodnoj liniji od Pule do Venecije ili neke druge talijanske luke.